Rádi bychom Vás informovali, že od 25. 05. 2018 začalo platit nové nařízení Evropské unie, tzv. GDPR, které nastavuje zvýšenou ochranu Vašim osobním údajům. Přijali jsme proto veškerá nezbytná opatření tak, abychom Vaše osobní údaje zpracovávali v souladu s novou legislativou.
Nová pravidla nakládání s osobními údaji si můžete v plném znění přečíst zde. Aktualizované obchodní podmínky naleznete zde.

 Hlavní informace
Ref. č.:

Account Manager – ERP systémy

Pozice: Nezadáno

Začátek: 23.05.2018

Konec: Nezadáno

Město: Praha, Česká republika

Pracovní poměr: OSVČ

Hodinová sazba: Nezadáno

Poslední aktualizace: 09.05.2018

 Popis úkolů a požadavky

Profil zaměstnavatele Naším partnerem je dynamická a stále rostoucí společnost, která se především zaměřuje na implementace Microsoft Dynamics AX pro oblast maloobchodu, velkoobchodu a logistiky pro zákazníky v rámci celé Evropy. Dále se věnuje i vývoji a implementaci speciálního SW pro zavádění AI především do oblasti maloobchodu a další oblastí je vývoj a implementace SW pro maximální optimalizaci skladových zásob. Profil pozice Na této pozici budete členem týmu, který je zodpovědný za rozvoj obchodní aktivit společnosti v rámci stávajících zákazníků v ČR a Západní Evropě, budete se věnovat akvizici dalších zákazníků ve zmíněných regionech, samostatně vést obchodní jednání, koordinovat práci projektového týmu, spolupracovat s týmem konzultantů a v neposlední řadě spolu s marketingovým týmem sledovat vývoj na jednotlivých trzích. Profil pracovníka Pokud máte předchozí zkušenosti s prodejem ERP systémů, ideálně s prodejem MS Dynamics, máte zkušenosti se spoluprací se zákazníky v oblasti maloobchodu, logistiky, výroby, domluvíte se se zákazníky anglicky a chcete se dále vzdělávat, pak je tato nabídka určena především pro Vás. Nabídka zaměstnavatele Náš klient Vám nabízí výborné pracovní zázemí 10 minut od stanice metra Kobylisy, s možností pracovat až 80% pracovní doby v rámci home office, kvalitní odborné vzdělávání, možnost získávat zkušenosti na projektech pro tuzemské i zahraniční zákazníky. Dle osobních preferencí můžete pracovat primárně buď pro tuzemské, nebo zahraniční zákazníky, s čímž je spojeno časté cestování do zahraničí. Můžete si rozložit náplň práce i mezi projekty zaměřené na rozvoj zákaznických systémů i další vývojové projekty, díky nimž budete získávat nové zkušenosti. Obvyklé finanční ohodnocení je u této pozice nastaveno na 50 – 100.000,- CZK ( dle předchozích zkušeností), v případě potřeby je náš partner schopen připravit pro Vás kompenzační balíček dle Vašich představ a dohody. Náš partner preferuje spolupráci na HPP, pokud však máte volnou kapacitu, která by odpovídala cca. 75% HPP, pak je možné spolupracovat i na ŽL. Zaměstnavatel dále nabízí široký balík zaměstnaneckých výhod. Průběh výběrového řízení Pokud Vás naše nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu, spolu se souhlasem se zpracováním osobních údajů. Vámi zaslaný životopis je úvodním podkladem výběrového řízení, nikoliv však nejdůležitějším. Po obdržení Vašeho životopisu Vás bude kontaktovat konzultant zodpovědný za realizaci výběrového řízení, který Vám předá detailní informace o nabízené pracovní pozici a zjistí více informací o Vašich dosavadních zkušenostech, kariérních představách a požadavcích na budoucího zaměstnavatele. V případě Vašeho souhlasu s účastí ve výběrovém řízení prezentuje konzultant Váš odborný profil zaměstnavateli a domlouvá další postup výběrového řízení stanovený zaměstnavatelem. O průběhu výběrového a výsledcích jednotlivých kol Vás budeme průběžně informovat. Pokud budete mít v průběhu výběrového řízení jakékoli dotazy, kontaktujte přímo svého konzultanta.

 Kategorie

Account management
ERP