Virtuální asistentka

  Osobní představení

Jako Vaše online asistentka Vám pomohu s rutinní administrativou (klientská a zákaznická podpora, vyhledávání, organizace, plánování, korektury a mnoho dalšího) a Vy se tak budete moci věnovat Vašemu byznysu za příznivou cenu ve skvělé kvalitě. Čím se nejčastěji zabývám: • úpravy dokumentů (korektury textů, tabulky, grafy,...), správa databází • komunikace: s klienty, dodavateli, úřady a institucemi, kolegy v týmu • vyhledávání na webu: informace, recruiting, ...Vyhledám téměř cokoliv a kohokoliv dle zadání a následně zpracuji přehled. • zajištění tuzemských i zahraničních cest (ubytování, doprava, apod.), firemní akce a další. • organizace kalendáře • více nabízených služeb dohodou

 Dovednosti

Administrativní práce Personalistika Vyhledávání / výběr zaměstnanců

 Jazykové znalosti

Angličtina

Pokročilý

Čeština

Rodilý mluvčí

Němčina

Začátečník