Administrativa, správa rezervací, komunikace s klienty

Administrativa, správa rezervací, komunikace s klienty

Hodinová sazba: pouze pro členy

Dostupnost: pouze pro členy

Ochota cestovat: Na dotaz

Stav (profesní): Freelancer

Celkové pracovní zkušenosti:

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Němčina,

  Osobní představení

Vždy optimistická, profesionální, organizovaná, empatická a schopná řešit problémy. Mám zkušenosti s administrativní prací (práce na recepci hotelu, rezervačním oddělení) personalistikou (tvorba životopisů, výběrové řízení) a zákaznickým servisem (letuška v Emirates).

 Dovednosti

PC dovednosti (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - uživatelská úroveň Hotelové rezervační systémy Řidičský průkaz skupiny B. Evropská atestace letušky (EASA) Marketing Mioweb emailová, telefonická, osobní komunikace Psaní článků Práce v anglickém jazyce

 Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Plynulá znalost

Němčina

Začátečník

Máte dotazy? Zeptejte se!

Rádi Vám poradíme. Neváhejte nám zavolat nebo zaslat email. Můžete také nahlédnout do sekce FAQ nebo použít náš kontaktní formulář.

Telefonní číslo: +420 530 332 981
E-mail: info@freelance.cz