Hlavní informace

Service Desk Coordinator

Pozice: Nezadáno

Začátek: Co nejdříve

Konec: Nezadáno

Město: Praha, Česká republika

Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce

Hodinová sazba: Nezadáno

Poslední aktualizace: 04.04.2022

Popis úkolů a požadavky

Pro našeho nového klienta v tuto chvíli hledáme posilu na pozici Service Desk Coordinator. Popis pozice: - Tato role zajišťuje odpovídající znalostní level zaměstnanců na SD, funguje jako eskalační bod 1. instance - Vytváří statistické reporty definované vedením IT (KPI etc) - Zastupuje IT Service Managera - Spolupracuje v případě změnového procesu s ostatními IT Funkcemi - Případně může vykonávat i práci Service Desk Analytika a komunikovat s uživateli v rámci řešení jejich uživatelských požadavků či incidentů (např. FTE 0,5), a to pokud team čelí velkému objemu práce - Funguje v roli Incident Managera, zajištuje plynulý běh procesu Incident Managementu vč. Major Incident Management - Dohleduje a zajištuje plynulý běh procesu Request Fullfilmentu a Knowledge Managementu a komunikuje s ostatními IT Funkcemi - Funguje v roli Problem Managera a komunikuje s ostatními IT Funkcemi - Provádí kontinuální monitoring SLA a komunikuje s ostatními IT Funkcemi Dovednosti: - Znalost Windows 7/8/10 a iOS / Android; - Zkušenosti s ITIL v praxi (certifikace netřeba), zejména v oblasti Incident Managementu, SLM, Request Fuillfilment, případně Problem Management; - Zkušenosti s diagnostikou a řešením základních problémů se sítí; - Zkušenosti s diagnostikou a řešením základních problémů s HW vybavením vč mobilních zařízení jako jsou telefony a tablety; - Zkušenosti s diagnostikou a řešením základních problémů s SW; - AJ slovem a písmem; - Řidičský průkaz sk. B výhodou ale není podmínkou; - Velmi dobré komunikační schopnosti. Místo výkonu práce Praha 4 - v případě výjimečné situace způsobené pandemií COVID možnost práce na VPN z domova Pracovaní doba: 09:00 - 17:00 CET, Po-Pá Potenciálně po zaškolení výpomoc v rámci pohotovostí (07-09 / 17-21 Po-Pá; 09-21 So-Ne) - Zde pouze výjimečně nebo dle dohody Spolupráce na IČO V případě zájmu zašlete Váš profil co nejdříve. Děkujeme. Budeme se těšit na spolupráci s Vámi! Informace o pozici Adresa Praha Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Správce operačních systémů a sítí, Technik HW, Support IS Typ: Práce na plný úvazek Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO) Zadavatel: Personální agentura

Kategorie

Windows Server iOS Android ITIL Incident management Service-level-management (SLM) Datové sítě