Customer Service Manager

Customer Service Manager

Hodinová sazba: pouze pro členy

Dostupnost: pouze pro členy

Ochota cestovat: Na dotaz

Stav (profesní): Freelancer

Celkové pracovní zkušenosti:

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Němčina,

  Osobní představení

Péče o zákazníky jako středobod Vaší společnosti. I když Vaší konkurenci může stačit spokojený zákazník, tak u Vás profesionální tým péče o zákazníky může zajistit, že Váš konkrétní e-shop nebo produkt vynikne ze stínů konkurence. Tím nejen přivedete zákazníky nové, ale udržíte i zákazníky stávající. Tým péče o zákazníky může zajistit, že se z Vašeho e-shopu/produktu stane "lovebrand". Profesionálně vedený tým dokáže vylepšit na základě zpětné vazby celé Vaše podnikání od základů. Nekvalitní péče o zákazníky může naopak zničit celé Vaše snažení i v případě kvalitního produktu a bezchybné webové prezentace. Klíčový okamžik ve Vašem podnikání je totiž moment, kdy Váš zákazník potřebuje pomoci, nebo není spokojený. Nastavování optimálních procesů péče o zákazníky, vedení týmů zákaznické péče, krizové komunikaci a optimalizaci a zjednodušování firemních postupů a procesů se věnuji v menších a středních firmách po dobu více jak šesti let.

 Dovednosti

Optimalizace a zjednodušování firemních postupů a procesů. Projektového řízení a vedení projektů. Organizační dovednosti, schopnost prezentace, jednání na různých úrovních. + další

 Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Plynulá znalost

Němčina

Začátečník

Máte dotazy? Zeptejte se!

Rádi Vám poradíme. Neváhejte nám zavolat nebo zaslat email. Můžete také nahlédnout do sekce FAQ nebo použít náš kontaktní formulář.

Telefonní číslo: +420 530 332 981
E-mail: info@freelance.cz