Specialista na e-commerce a online marketing, řízení webových projektů

Specialista na e-commerce a online marketing, řízení webových projektů

Hodinová sazba: pouze pro členy

Dostupnost: pouze pro členy

Ochota cestovat: V rámci ČR

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 21. 9. 2023

Celkové pracovní zkušenosti: 15 Rok/-y

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,

Osobní představení

Specializuji se na marketingové a byznys konzultace a strategické řízení online projektů. Pomůžu vám nakopnout váš byznys v online světě. Vycházím ze svých bohatých zkušeností, které jsem získával na straně klientské a agenturní (řádově okolo 200 projektů). Pracoval jsem na projektech pro významné firmy jako Marimex CZ, SEVT, Feedo, Expert elektro, Topenilevne.cz, Fjallraven, JRC, JaP Jacina, Armed, Jungheinrich, Pražská teplárenská a další. Díky tomu, že vedle konzultační činnosti buduji vlastní podnikání, dokážu lépe pochopit problémy a identifikovat kritická místa, s kterými každý podnikatel bojuje – výkonnost webu, marketing, procesy, finance a další věci s tím spojené. To je moje hlavní přidaná hodnota, která mě odlišuje od drtivé většiny konzultantů nebo agentur, kteří nemají praktické zkušenosti s podnikáním. Pokud si „plácneme“ a začneme spolu spolupracovat, budu se starat o vaše podnikání jako o vlastní. Nejčastější témata, která pomáhám řešit: ------------------------------------------------- - Nevychází nám ekonomická stránka našeho online podnikání. - Proč nám nefunguje online marketing? Co je špatně: web, kampaně? - Potřebujete si ujasnit cíle webu a jeho funkce s ohledem na budoucnost firmy. - Chceme se vrhnout do onlinu, jak máme začít? Jak začlenit online do fungování naší firmy. - Jak marketingově podpořit web, který není nikde vidět. - Máme několik webových projektů pro každý náš produkt/službu – jak k tomu koncepčně přistoupit. - Jaké webové nebo e-shopové řešení zvolit s ohledem na velikost naší firmy a našeho rozpočtu. - Řešíme stavbu/redesign webu a nevíme co a jak. - Nemáme člověka, který by projektově řídil náš online. - Jak přistoupit při budování online marketingového oddělení – vlastní tým, agentura, freelancer.

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Pokročilý