Hlavní informace

Finanční konzultant Microsoft Dynamics – možné i pro absolventy

Pozice: Nezadáno

Začátek: Co nejdříve

Konec: Nezadáno

Město: Brno, Česká republika

Způsob spolupráce: Pouze na projektu

Hodinová sazba: Nezadáno

Poslední aktualizace: 18. 4. 2024

Popis úkolů a požadavky

  Pro našeho klienta, jednoho z předních Microsoft partnerů působícím na českém trhu již od roku 1997, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Finanční konzultant Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Společnost svým zákazníkům nabízí kromě standardního informačního systému také několik specializovaných oborových řešení pro segmenty výroby, distribuce a projektového řízení. Vedle implementace a vlastního vývoje systému se věnuje též i školení svých zákazníků a jejich následné podpoře.

Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy s ekonomickým vzděláním, kteří mají znalost v oblasti účetnictví/financí (dostačující ze školy, vlastních projektů, kurzů či praxe).


Vaše náplň práce:




  • poskytování konzultací a školení k informačnímu systému Microsoft Dynamics 365 Business Central v modulu Finance
  • analýza potřeb zákazníka
  • tvorba procesních a funkčních analýz
  • testování a implementace IS u zákazníka
  • tvorba související dokumentace
  • cestování za zákazníky v rámci ČR, případně Slovenska (průměrně 1-2 jednodenní cesty v měsíci)

Očekáváme:




  • SŠ/VŠ vzdělání (v ekonomické oblasti)
  • znalost procesů z oblasti financí, znalost účetnictví
  • technické a komunikační dovednosti
  • analytické myšlení a schopnost porozumět potřebám zákazníka
  • samostatnost a zodpovědný přístup k práci
  • výhodou znalost anglického jazyka pro práci s dokumentací a manuály
  • ochota cestovat za zákazníky (dle potřeby, cestování v rámci ČR, příp. Slovenska)
  • ŘP sk. B – velkou výhodou
Výhodou pak bude, pokud budete mít:




  • zkušenost s ekonomickým/účetním SW
  • znalost procesů z oblasti controllingu
  • zkušenosti s implementací ERP systému na straně zákazníka či dodavatele
  • zkušenosti s Microsoft Dynamics 365 Business Central

Nabízíme:




  • příjemné pracovní prostředí a práci v profesionálně zdatném týmu
  • forma spolupráce IČO
  • práce na plný úvazek, možnost i zkráceného úvazku minimálně 3 dny/týden
  • pomoc při zaškolení od zkušeného mentora samozřejmostí
  • nepřetržité vzdělávání, rozšiřování a vývoj technologických dovedností podporované společností
  • odměna 40 000 – 45 000 Kč, po zapracování navýšení
  • možnost částečného remote (2 dny remote, 3 dny osobně v kanceláři)
  • kanceláře: Brno (možnost bezplatného parkování v zóně C, dobrá dostupnost MHD)
 Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.


Informace o pozici:

  • Adresa: Brno
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance , Finanční analytik, Finanční účetní, Konzultant
  • Typ: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
  • Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
  • Zadavatel: Personální agentura
  • Výhody:  Možnost občasné práce z domova 
  • Info: Pozice je vhodná i pro absolventy. 




Kategorie

Finance Účetnictví Controlling