Hlavní informace

Manažer zákaznického servisu - VZDÁLENĚ/ HOME-OFFICE.

Pozice: Nezadáno

Začátek: Co nejdříve

Konec: Nezadáno

Město: Praha, Česká republika

Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce

Hodinová sazba: 200 Kč

Poslední aktualizace: 25. 3. 2024

Popis úkolů a požadavky

 Hledáme: Manažer zákaznického servisu - VZDÁLENĚ/ HOME-OFFICE.
 PLAT: 35000-45000 Kč.


 Moderní, rychle rostoucí společnost nabízí cateringové služby a také se zabývá přípravou zdravého stravování.
 Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici “Manažer zákaznického servisu”. Jedná se o vzdálenou práci, kterou můžete vykonávat z pohodlí domova. 


Náplň práce:
  • komunikace s klienty v českém a anglickém jazyce,
  • administrativní činnost,
  • zpracování objednávek,
  • zpracování telefonických i písemných dotazů od zákazníků, změny objednávek, informace k objednávkám, informace o dostupnosti zboží a času doručení, občas řešení reklamace,
  • zpracování listin spojených s chodem kuchyně a kanceláře, včetně dokumentace pro nové pracovníky,
  • asistence vedení společnosti.

Požadujeme:

  • práce na podobné pozici - výhodou,
  • středoškolské vzdělání s maturitou, VŠ výhodou,
  • velmi dobré komunikační schopnosti,
  • znalost češtiny na úrovní rodilého mluvčího,
  • dobrá znalost angličtiny slovem a písmem,
  • dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel, e-mail, internet),
  • schopnost pracovat samostatně, ale také jako součást týmu,
  • pozitivní a vstřícný přístup k práci i kolegům,
  • odolnost vůči stresu,
  • zkušenost na obdobné pozici je výhodou.

Nabízíme:

  • možnost dlouhodobé spolupráce a kariérního růstu,
  • práce z domova/home office,
  • přátelský kolektiv,
  • odpovídající finanční ohodnocení a prémie,
  • nástup ihned,
  • pracovní doba: pondělí-pátek od 8:00 do 17:00.
  • Živnostenský list.




V případě zájmu, zašlete Váš životopis.

Kategorie

Komunikace Správa nabídek / Řízení poptávky Správa objednávek Správa dokumentů Administrativní práce