Hlavní informace

Virtuální asistentka

Pozice: Nezadáno

Začátek: Co nejdříve

Konec: Nezadáno

Město: Praha, Česká republika

Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce

Hodinová sazba: Nezadáno

Poslední aktualizace: 26. 3. 2024

Popis úkolů a požadavky

 Sháním virtuální asistentku, je možné na všechny níže uvedené činnosti a nebo i jen některé:
- vyřizování a třídění emailu
- příprava podkladů pro účetní, faktury, výpisy, tabulka s výpočtem výplat apod
- správa rezervačního systému, nastavení služeb masérek
- zápisy z porad
- vyřizování objednávek e-mailem, SMS a telefonicky (většinou pouze víkendy)
- v blízké budoucnosti nastavení a správa e-shopu

Podmínky
- Dobrá znalost angličtiny a češtiny,  včetně písemné formy 
- Komunikativnost, proaktivnost
- Dobrá znalost Excelu a možností vytváření vzorců 
- Pečlivost
- Logické myšlení

Výhodou
- Bydliště v Praze
- Zkušenosti s počítáním peněz a účetnictvím
- Znalost tantrických masáží

Časový rozsah záleží na druhu domluvených činností. 
- Administrativa bez vyřizování objednávek je cca 20-30h za měsíc, je to jak kdy. 
- Vyřizování objednávek sháníme především o víkendech, ideálně všechny, nebo alespoň 2-3 víkendy v měsíci. Od 8-21h.

Forma spolupráce na živnostenský list - na domluvě.

Finanční ohodnocení je na domluvě, nabídněte. 

Kategorie

Komunikace Angličtina Excel Administrativní práce Znalost tantry Účetnictví