Hlavní informace
Head of RTB
Pozice: Nezadáno
Začátek: Co nejdříve
Konec: Nezadáno
Město: Praha, Česká republika
Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce
Hodinová sazba: Nezadáno
Poslední aktualizace: 3. 4. 2024
Popis úkolů a požadavky
- V GMP systémech budeš spravovat ty nejkomplexnější klienty z našeho portfolia.
- Tvým úkolem bude také podporovat zbytek týmu – u složitějších klientů nebo pro juniorní kolegy budeš stát v pozici supervizora.
- Na starosti budeš mít rozvoj celého týmu, předávání know-how a školení.
- Budeš navrhovat a následně implementovat řešení pro různé (často nestadardní) situace na míru našim klientům.
- Chtěli bychom, abys k plánování kampaní a tendrovým nabídkám přistupoval/a inovativně.
- Máš perfektní znalosti platformy DV360 a CM360 a v ideálním případě i přesah do SA360, případně dalších nástrojů v rámci Google Marketing Platform.
- Znáš souvislosti mezi různými marketingovými kanály a umíš navrhnout smysluplnou a komplexní strategii.
- Dokážeš přijít s neotřelým a nestandardním řešením a testovat nové formáty.
- Nezalekneš se ani problémů v systémech a umíš být oporou pro ostatní členy týmu.
- Dokážeš komplexně vyhodnotit kampaně a na základě výsledků dodat klientovi vhodná doporučení. Ideálně máš taky přesah do kreativy a umíš posoudit její vhodnost a efektivitu.
- Neobejdeš se ani bez dobrých komunikačních a prezentačních dovedností – kromě komunikace s klienty budeš totiž úzce spolupracovat i s celým týmem.
- Výhodou bude, pokud máš zkušenost i s dalšími systémy a nástroji (Adform, Amazon Ads, Double Verify, IAS, Scibids)
Zajímá tě to? Ozvi se nám!