Hlavní informace
HR náborář/ka do digitální agentury - PART TIME
Pozice: Nezadáno
Začátek: Co nejdříve
Konec: Nezadáno
Město: Praha, Česká republika
Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce
Hodinová sazba: Nezadáno
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Popis úkolů a požadavky
Co ti nabízíme?
- Pracovní úvazek v rozsahu 8 až 16 hodin měsíčně.
- Spolupráci na IČO nebo DPP.
- Začátek spolupráce ihned.
- Pravidelnou odměnu každý měsíc 4 000 Kč za 8 hodin (500 Kč/hod) a za každou další hodinu navíc dostaneš 600 Kč/hod
- Finanční bonus za umístěného parťáka, který u nás projde zkušební dobou.
- Možnost kariérního růstu a seberealizaci.
- Práci z domova, kterou si můžeš rozvrhnout dle tvých možností.
- HR, recruitingu se již nějakou dobu věnuješ, baví tě a chceš sbírat nové zkušenosti, které tě posunou dál.
- Máš svou databázi kontaktů na LinkedIn či jinde. Nabírat IT a marketingové pozice ti nedělá problém.
- Výborně ovládáš microsoft word i Google doc. Víš co je CRM.
- Umíš pracovat s Google workspace, Google dokumenty a microsoftem (Word, Excel).
- Jsi proaktivní a komunikativní. Aby nám externí spolupráce klapala, musíme komunikovat, a to nejčastěji přes telefonní hovory, WhatsApp nebo online cally.
- Je jedno jestli pracuješ ráno, přes den nebo v noci, ale je důležité být přes den dostupný na telefonu - jak pro uchazeče, tak pro nás.
- Máš zkušenosti s metodikami pro onboarding, offboarding a obecně rád/ráda se pohybuješ v HR procesech a budování employee branding.
- Máš kapacitu od 8 do 16hod měsíčně
- Jsi z Prahy nebo okolí - můžeš dorazit alespoň 1x týdně do kanceláře v centru Prahy.
- Máš vynikající češtinu, mluvíš anglicky (němčina výhodou).
- Aktivní vyhledávání vhodných kandidátů.
- Příprava inzerátů a umístění inzerátů.
- Příprava a realizace výběrového řízení.
- Komunikace s uchazeči.
- Konzultace a doporučení s ohledem na trendy a odměnování se CEO.
- Administrativa a archivace dokumentů.
- Příprava smluv dle přirpavených vzorů.
- Nastavení systému vyhodnocení a reportingu.
- Onboarding a offboarding proces.