Hlavní informace

Ref. č.: HR_EL TORO

HR náborář/ka do digitální agentury - PART TIME

Pozice: Nezadáno

Začátek: Co nejdříve

Konec: Nezadáno

Město: Praha, Česká republika

Způsob spolupráce: Dlouhodobá spolupráce

Hodinová sazba: Nezadáno

Poslední aktualizace: 13. 4. 2024

Popis úkolů a požadavky

Jsme digitální agentura. Již více než 18 let se zabýváme komplexním marketingem a tvoříme našim klientům zakázkové webové stránky, e shopy a komplexní online marketing. Ve svém oboru máme bohaté zkušenosti a nyní hledáme HR náboráře nebo náborářku, který/á bude zajišťovat kvalitní přísun parťáků a spravovat jejich agendu od onboardingu až po offboarding.  

Co ti nabízíme?
  • Pracovní  úvazek v rozsahu 8 až 16 hodin měsíčně.
  • Spolupráci na IČO nebo DPP.
  • Začátek spolupráce ihned. 
  • Pravidelnou odměnu každý měsíc 4 000 Kč za 8 hodin (500 Kč/hod) a za každou další hodinu navíc dostaneš 600 Kč/hod
  • Finanční bonus za umístěného parťáka, který u nás projde zkušební dobou. 
  • Možnost kariérního růstu a seberealizaci.
  • Práci z domova, kterou si můžeš rozvrhnout dle tvých možností.

Jak si tě představujeme?
  • HR, recruitingu se již nějakou dobu věnuješ, baví tě a chceš sbírat nové zkušenosti, které tě posunou dál.
  • Máš svou databázi kontaktů na LinkedIn či jinde. Nabírat IT a marketingové pozice ti nedělá problém. 
  • Výborně ovládáš microsoft word i Google doc. Víš co je CRM. 
  • Umíš pracovat s Google workspace, Google dokumenty a microsoftem (Word, Excel).
  • Jsi proaktivní a komunikativní. Aby nám externí spolupráce klapala, musíme komunikovat, a to nejčastěji přes telefonní hovory, WhatsApp nebo online cally.
  • Je jedno jestli pracuješ ráno, přes den nebo v noci, ale je důležité být přes den dostupný na telefonu - jak pro uchazeče, tak pro nás.
  • Máš zkušenosti s metodikami pro onboarding, offboarding a obecně rád/ráda se pohybuješ v HR procesech a budování employee branding.
  • Máš kapacitu od 8 do 16hod měsíčně
  • Jsi z Prahy nebo okolí - můžeš dorazit alespoň 1x týdně do kanceláře v centru Prahy.
  • Máš vynikající češtinu, mluvíš anglicky (němčina výhodou).

Co bude tvou náplní práce?
  • Aktivní vyhledávání vhodných kandidátů.
  • Příprava inzerátů a umístění inzerátů. 
  • Příprava a realizace výběrového řízení.
  • Komunikace s uchazeči.
  • Konzultace a doporučení s ohledem na trendy a odměnování se CEO.
  • Administrativa a archivace dokumentů.
  • Příprava smluv dle přirpavených vzorů.
  • Nastavení systému vyhodnocení a reportingu.
  • Onboarding a offboarding proces.

V případě zájmu přidat se do našeho týmu zašli životopis a motivační dopis.

Budeme se těšit!

Kategorie

HR specialista Nábor pracovníků Pracovní právo