MARKETING >>> Google analytics a Ads, PPC, Marketingový výzkum/Marketingová strategie a další

MARKETING >>> Google analytics a Ads, PPC, Marketingový výzkum/Marketingová strategie a další

Hodinová sazba: pouze pro členy

Dostupnost: pouze pro členy

Ochota cestovat: Na dotaz

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 5. 2. 2024

Celkové pracovní zkušenosti: 7 Rok/-y

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,

Osobní představení

Jsem marketérka, která se v tomto prostředí pohybuje už řadu let. S marketingem jsem začínala okolo roku 2010 v rámci promoakcí a PR kampaní (primárně pro retail), zaměřených na osobní kontakt se zákazníkem. Postupným vývojem jsem se dostala až do oblasti digitálních marketingu na webu a sociálních sítích. Ten je pro v současnosti klíčovým marketingovým nástrojem a i já se digitálnímu marketingu aktuálně věnuji naplno. V rámci obsahové tvorby pro digitální marketing se specializuji na oblast udržitelného marketingu a celkově na obsah, který má k tomuto tématu blízko, jak můžete vidět na mých webových stránkách. Je-li vám blízký přírodní design, moderní fotky s přírodními motivy, témata spjatá s přírodou, ekologií a udržitelností, tak si určitě budeme rozumět. Ale Obecně se však věnuji všem aktuálním nezbytnostem pro efektivní digitální marketing, mezi které patří: - PPC, - Google Ads (Adwords) a Sklik - tvorba reklam a kampaní, jejich nastavení, měření s propojením na Google analytics, optimalizace a vyhodnocení - Google Analytics - nastavení měření a vyhodnocení výsledků. - SEO optimalizace, - Sociální sítě! - práce s umělou inteligencí (AI) - emailing a další. Zaměřuji se primárně na malé a střední podniky. Uvědomuji si, že každý má jiné potřeby a jiné zákazníky. Také si uvědomuji, že mnoho podnikatelů nemá šanci se orientovat ve světě digitálního marketingu a nerozumí souvisejícím pojmům a zkratkám. Proto se snažím o co nejvstřícnější jednání, ve kterém na vás nechrlím cizí slova a zkratky, ale logicky komunikuji, aby jsme si vzájemně rozuměli a abych co nejlépe uchopila a následně naplnila vaše cíle a potřeby. Nejčastější činnosti: PPC reklama: Marketingové strategie – na základě analýzy nynějšího stavu vypracuji marketingový plán a navrhnu změny, které pomohu převést do praxe Tvorba a správa PPC – vytvořím pro váš projekt PPC reklamu a postarám se, aby dobře fungovala. Jednorázové vytvoření PPC kampaní: založím a nastavím váš PPC účet připravím analýzu klíčových slov navrhnu optimální strukturu kampaní doporučím přesvědčivé reklamní texty spustím PPC kampaně s dohodnutým rozpočtem Dlouhodobá správa kampaní: sledujI rozpočet kampaní optimalizuji klíčová slova testuji možnosti reklamních textů vytvářím pravidelné reporty upravuji kampaně/reklamy podle vašich potřeb, sezónnosti, změn na trhu apod. jsem vám kdykoliv k dispozici Audit PPC – Projdu nastavení vašich nynějších PPC kampaní a poradím co vylepšit. Zajistím měření výkonu kampaní pomocí Google Analytics a Google Tag Manageru. Sociální sítě a weby: Úvodní analýza, obsahová strategie a marketingový plán – společně připravíme plán aktivit pro dosažení vašich cílů. Vytvoření stránky nebo revize stávající ○ vyplnění veškerých kontaktních údajů a informací o vaší společnosti ○ vytvoření cover a profilové fotky ○ nastavení unikátní URL Správa a moderování ○ pravidelné příspěvky na vaší stránce ○ moderování stránky ○ grafický design ○ pravidelný reporting Kampaně na sociálních sítí ○ propagace profilu, webové stránky, jednotlivých příspěvků ○ remarketing Průběžná analýza – podle dostupných metrik zjistím, které příspěvky se líbí a podle toho upravím obsah i celkovou strategii. Konzultace a individuální poradenství v oblasti sociálních sítí Emailing: Úvodní audit a tvorba e-mailingové strategie – společně zhodnotíme nynější stav kampaní a připravíme plán aktivit pro dosažení vašich cílů. Budování databáze kontaktů – zaměřím se, jak získat relevantní emailové kontakty pro vaše podnikání Segmentace databáze – zefektivním emailingové kampaně pro dosažení správné komunikace se zákazníky Vytvoření e-mailových kampaní – na základě dostupných informací pro vás vytvořím kampaň, která splní dohodnutá KPI Vyhodnocení úspěšnosti kampaní Mimo webové prostředí se dále specializuji i na realizaci VÝZKUMŮ / PRŮZKUMŮ. Ať už jde o průzkum trhu, demografický průzkum, marketingový výzkum, nebo průzkum spokojenosti zaměstnanců. Provádím kvantitativní i kvalitativní výzkumy, které následně vyhodnotím a předám komplexní výsledky, včetně návrhů řešení a vhodných protiopatření, tak aby výsledky byly srozumitelné, vypovídající (aby se zjistilo, co se zjistit mělo) a rovněž jsou jejich součástí i grafy, vizualizace atd. Vše je o osobní domluvě. Jak to udělám? Napíšeme si, řeknete mi, co vás pálí a já vám načrtnu, jaké kroky nás spolu čekají. Ideální je, když první kontakt bude právě mailem a vy mi do mailu napíšete vaše přesné požadavky. Já se na to podívám, promyslím možnosti a ozvu se vám co nejdříve nazpět s nabídkou. Neváhejte mi napsat kdykoli - obvykle pracuji i během víkendu. Hezký den

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Pokročilý