Manažerka, obsahový marketing na sociálních sítí

Hodinová sazba: pouze pro členy

Dostupnost: pouze pro členy

Ochota cestovat: Celý svět

Profesní stav: Zaměstnanec

Poslední aktualizace: 17. 10. 2023

Celkové pracovní zkušenosti:

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Španělština,

Osobní představení

Ráda dávám věcem řád a dohlížím na jejich splnění. Pokud dostanu nějaký úkol, nedělá mi problém sehnat potřebné znalosti u jiných lidí a dát řešení dohromady. Za poslední rok jsem se naučila pracovat ve stresu a neodbytně trvat na splnění některých požadavků jak u samotného zaměstnavatele, tak například u dodavatelů. Dle mě i názorů spolupracovníků jsem také technicky zdatná – nedělá mi problém zprovoznit tiskárnu, čtečku ve skladě i vymyslet řetězec procesů při expedici zboží. Jedna z mých pracovních nevýhod může být má záliba v cestování – párkrát do roka na chvíli zmizím a čerpám energii. :-) Samozřejmě jsem z dosavadních zkušeností zvyklá pracovat v kanceláři od 7 do 15:30, ale nyní si ráda pracovní den rozvrhuji sama nedělá mi problém např. dopolední pracovní čas přesunout na noc. Co se týče mého profesního zaměření, stále hledám to nejlepší. Aktuálně již rok pracuji ve společnosti, kde jsem začínala jako pracovnice marketingu, poté office managerka, nakoukla jsme i do sféry HR a účetnictví. Aktuálně již nepracuji na HPP, ale na IČO, abych měla možnost zkoušet více věcí i mimo tuto společnost. V této společnosti nyní nedělám práci jen v jednom zaměření, ale můj rozsah je opravdu velký. Od komunikace se zákazníky, přes plánování online akcí, tvorbu příspěvků na sociální sítě, komunikace s IT a marketingovu agenturou, až po přípravu podkladů pro účetní a hlavně zadávání a kontrolu plnění úkolů s externími spolupracovníky (IT, marketing, dodavatelé)

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Pokročilý

Španělština

Začátečník