Obchodník, administrativní pracovník, nákupčí

Obchodník, administrativní pracovník, nákupčí

Hodinová sazba: Pouze pro členy

Časová dostupnost: Pouze pro členy

Ochota cestovat: V rámci ČR

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 3. 6. 2025

Celkové pracovní zkušenosti:

Jazykové znalosti: Angličtina, Čeština, Slovenština, Chorvatština,

Osobní představení

Už více než 5 let se aktivně pohybuji v prostředí kanceláří a administrativy. Mým denním chlebem je komunikace se zákazníky, řešení potřeb zákazníků i nadřízených, hlídání splatností, vyřizování objednávek, fakturace, zajišťování ubytování, pořádání akcí a eventů, nákup spotřebního materiálu a spoustu dalších činností kterými vám mohu usnadnit vaše podnikání a vy se tak můžete soustředit na vlastní seberealizaci a růst.

Jazykové znalosti

Angličtina

Pokročilý

Čeština

Rodilý mluvčí

Slovenština

Pokročilý

Chorvatština

Začátečník