Obchodník, administrativní pracovník, nákupčí
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: V rámci ČR
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 3. 6. 2025
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Angličtina, Čeština, Slovenština, Chorvatština,
Osobní představení
Už více než 5 let se aktivně pohybuji v prostředí kanceláří a administrativy. Mým denním chlebem je komunikace se zákazníky, řešení potřeb zákazníků i nadřízených, hlídání splatností, vyřizování objednávek, fakturace, zajišťování ubytování, pořádání akcí a eventů, nákup spotřebního materiálu a spoustu dalších činností kterými vám mohu usnadnit vaše podnikání a vy se tak můžete soustředit na vlastní seberealizaci a růst.
Jazykové znalosti
Angličtina
Pokročilý
Čeština
Rodilý mluvčí
Slovenština
Pokročilý
Chorvatština
Začátečník