Virtuální asistenka | HR, office & admin
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: Celý svět
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 9. 7. 2025
Celkové pracovní zkušenosti: 15 Rok/-y
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,
Osobní představení
Aktuálně funguji na zkrácený úvazek a hledám smysluplnou externí spolupráci – nejlépe v oblasti HR, náboru, správy zaměstnanců, administrativy, jakékoliv office agendy či asistentské podpory pro CEO. Jsem OSVČ, mám vlastní vybavení i disciplínu, a těším se na nové výzvy. V oblasti HR se pohybuji již 8 let – pevné základy jsem získala v korporátu, kde jsem si osvojila nejen nábor, ale i kompletní péči o zaměstnance včetně pracovněprávní agendy. Více než dva roky působím ve startupovém prostředí, kde buduji HR oddělení doslova od nuly – od nastavování procesů až po každodenní podporu zaměstnanců i externistů. Kromě HR mám silné zázemí v oblasti administrativy a back office, kde působím více než 14 let. Běžně zajišťuji správu kanceláře i veškerých dokumentů, základní účetní agendu i asistentskou podporu pro vedení společnosti. Ráda přináším do pracovního chaosu systém, přehled a spolehlivost.
Dovednosti
HR specialista8 Nábor pracovníků8 Administrativní práce14 Řízení lidských zdrojů2 Management2 Péče o zaměstnance2 Personalista8 Personální obsazení8 Office manažer4 Řízení smluvných vztahů8Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Pokročilý