Virtuální asistenka | HR, office & admin

Virtuální asistenka | HR, office & admin

Hodinová sazba: Pouze pro členy

Časová dostupnost: Pouze pro členy

Ochota cestovat: Celý svět

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 9. 7. 2025

Celkové pracovní zkušenosti: 15 Rok/-y

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,

Osobní představení

Aktuálně funguji na zkrácený úvazek a hledám smysluplnou externí spolupráci – nejlépe v oblasti HR, náboru, správy zaměstnanců, administrativy, jakékoliv office agendy či asistentské podpory pro CEO. Jsem OSVČ, mám vlastní vybavení i disciplínu, a těším se na nové výzvy. V oblasti HR se pohybuji již 8 let – pevné základy jsem získala v korporátu, kde jsem si osvojila nejen nábor, ale i kompletní péči o zaměstnance včetně pracovněprávní agendy. Více než dva roky působím ve startupovém prostředí, kde buduji HR oddělení doslova od nuly – od nastavování procesů až po každodenní podporu zaměstnanců i externistů. Kromě HR mám silné zázemí v oblasti administrativy a back office, kde působím více než 14 let. Běžně zajišťuji správu kanceláře i veškerých dokumentů, základní účetní agendu i asistentskou podporu pro vedení společnosti. Ráda přináším do pracovního chaosu systém, přehled a spolehlivost.

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Pokročilý