Specialista zákaznické péče a reklamačního oddělení
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: V okolí (100 km)
Profesní stav: Zaměstnanec
Poslední aktualizace: 18. 5. 2025
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,
Osobní představení
Mám bohaté zkušenosti v oblasti komunikace se zákazníky a zákaznického servisu, kde jsem se věnovala přímému kontaktu se zákazníky, vyřizování jejich požadavků a řešení reklamací. Pracovala jsem také na reklamačním oddělení, kde jsem zajišťovala efektivní vyřizování reklamací a hledala vhodné řešení pro zákazníky. Kromě toho mám zkušenosti s kontrolou webu, což zahrnovalo ověřování správnosti a aktuálnosti informací. Pokud je pro danou pracovní pozici potřeba dalších znalostí, jsem ochotná absolvovat potřebné kurzy a rozšířit své dovednosti. Ráda se učím novým věcem a přizpůsobuji se novým výzvám.
Dovednosti
Helios3 Řízení vraceného zboží / reklamace3 Fakturace3 Skladová logistika1 Styling / Kosmetika / Kadeřnictví4Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Začátečník