Specialista zákaznické péče a reklamačního oddělení

Hodinová sazba: Pouze pro členy

Časová dostupnost: Pouze pro členy

Ochota cestovat: V okolí (100 km)

Profesní stav: Zaměstnanec

Poslední aktualizace: 18. 5. 2025

Celkové pracovní zkušenosti:

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,

Osobní představení

Mám bohaté zkušenosti v oblasti komunikace se zákazníky a zákaznického servisu, kde jsem se věnovala přímému kontaktu se zákazníky, vyřizování jejich požadavků a řešení reklamací. Pracovala jsem také na reklamačním oddělení, kde jsem zajišťovala efektivní vyřizování reklamací a hledala vhodné řešení pro zákazníky. Kromě toho mám zkušenosti s kontrolou webu, což zahrnovalo ověřování správnosti a aktuálnosti informací. Pokud je pro danou pracovní pozici potřeba dalších znalostí, jsem ochotná absolvovat potřebné kurzy a rozšířit své dovednosti. Ráda se učím novým věcem a přizpůsobuji se novým výzvám.

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Začátečník