Virtuální asistentka
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: Na dotaz
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 18. 9. 2025
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina,
Osobní představení
Jsem zkušená administrativní specialistka s více než 7 lety praxe v oblasti back-office, HR administrativy a podpory managementu. Pomáhám podnikatelům, malým firmám i korporacím s administrativou, organizací schůzek, správou dokumentů a komunikací s klienty. Díky své praxi v mezinárodním prostředí efektivně řídím firemní procesy, pracuji s různými nástroji a systémově optimalizuji práci.
Dovednosti
Správa kalendářů, organizace schůzek, e-mailová komunikace7 Organizace služebních cest (letenky, hotely, víza)6 Příprava podkladů pro jednání a reporty7 Zpracování docházky a HR administrativa5 Komunikace se zákazníky, řešení požadavků a reklamací5 Zákaznická podpora2 Spolupráce s dodavateli, fakturace, správa objednávek5 MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Teams)7 SAP, Workday – administrativa, HR systémy5 Grafický design (Canva, Photoshop, InDesign)3 HR specialista5 Fakturace5 Grafický design3 Adobe InDesign3 Adobe Photoshop3Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Pokročilý