Virtuální asistentka
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: V místě bydliště
Profesní stav: Zaměstnanec
Poslední aktualizace: 14. 11. 2025
Celkové pracovní zkušenosti: 16 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina, Čeština,
Osobní představení
Jsem Adéla a již 15 let pracuji v administrativě. Mám zkušenosti s fakturací, reklamacemi, komunikací s B2B partnery, dopravci i výrobou. Podílela jsem se také na nastavování interních systémů, dohledávání informací a přípravě podkladů i přehledů pro vedení. Díky téhle praxi dobře vím, jak důležitá je jasná komunikace, přehled a spolehlivost. Pomáhám s každodenní administrativou, komunikací a organizací práce: 💌 E-maily, zprávy, podklady, přehledy, evidence. 📱 Příspěvky na sociální sítě, reakce, jednoduchá grafika v Canvě. 📑 Vyhledávání informací, research, přehledné shrnutí výsledků. Baví mě, když věci dávají smysl, mají systém a přitom zůstávají lidské. Mám ráda přátelský a klidný přístup, kde se na věci lze spolehnout. Pokud hledáte spolehlivého člověka, který vám pomůže mít ve věcech pořádek a ušetří vám čas, ráda pomůžu 🙂
Jazykové znalosti
Angličtina
Pokročilý
Čeština
Rodilý mluvčí