Administrativa/koordinace/plánování/interní procesy/event management
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: V místě bydliště
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 5. 8. 2025
Celkové pracovní zkušenosti: 24 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina,
Osobní představení
Mám více než 20 let zkušeností v oblasti administrativy, obchodu a podpory vedení firem. Svou profesní dráhu jsem zahájila v roce 2000 po ukončení studia a od té doby jsem působila na různých pozicích, kde jsem rozvíjela své znalosti nejen v administrativě, ale i v účetnictví a obchodní agendě. Významnou etapou mé kariéry je více než 11-leté působení v nadnárodní developerské společnosti, kde jsem pracovala jako asistentka vrcholového managementu a získala hluboký vhled do fungování industriálního developmentu a podílela se na řadě klíčových interních procesů. Díky těmto zkušenostem jsem si osvojila nejen odborné znalosti, ale také schopnost efektivně komunikovat napříč odděleními, podporovat strategické rozhodování, organizování akcí pro 300+ lidí a mnoho dalšího. Mezi mé vlastnosti patří zodpovědný, proaktivní, přístup, profesionalita, přímost, smysl pro detail, komunikativnost a v neposlední řadě dotahování věcí do konce.
Dovednosti
Administrativní práce25 Event management15 Interní procesy - nastavení & kontrola4 Organizace, plánování25 Tvorba a zpracování databází20 Příprava obchodních dopisů a nabídek20 Interní a externí komunikace25Jazykové znalosti
Angličtina
Plynulá znalost