Administrativa/koordinace/plánování/interní procesy/event management

Administrativa/koordinace/plánování/interní procesy/event management

Hodinová sazba: Pouze pro členy

Časová dostupnost: Pouze pro členy

Ochota cestovat: V místě bydliště

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 5. 8. 2025

Celkové pracovní zkušenosti: 24 Rok/-y

Jazykové znalosti: Angličtina,

Osobní představení

Mám více než 20 let zkušeností v oblasti administrativy, obchodu a podpory vedení firem. Svou profesní dráhu jsem zahájila v roce 2000 po ukončení studia a od té doby jsem působila na různých pozicích, kde jsem rozvíjela své znalosti nejen v administrativě, ale i v účetnictví a obchodní agendě. Významnou etapou mé kariéry je více než 11-leté působení v nadnárodní developerské společnosti, kde jsem pracovala jako asistentka vrcholového managementu a získala hluboký vhled do fungování industriálního developmentu a podílela se na řadě klíčových interních procesů. Díky těmto zkušenostem jsem si osvojila nejen odborné znalosti, ale také schopnost efektivně komunikovat napříč odděleními, podporovat strategické rozhodování, organizování akcí pro 300+ lidí a mnoho dalšího. Mezi mé vlastnosti patří zodpovědný, proaktivní, přístup, profesionalita, přímost, smysl pro detail, komunikativnost a v neposlední řadě dotahování věcí do konce.

Jazykové znalosti

Angličtina

Plynulá znalost