Virtuální asistentka pro podnikatele | Administrativa, podpora, přehled v podnikání
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: V místě bydliště
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 15. 7. 2025
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Angličtina,
Osobní představení
Jsem virtuální asistentka, která pomáhá podnikatelům, konzultantům a freelancerům mít ve svém byznysu pořádek, systém a víc prostoru na to, co je opravdu důležité. 💡 S čím nejčastěji pomáhám: Administrativa a osobní asistence ✅ zpracování a organizace administrativních podkladů ✅ tvorba přehledných prezentací a pracovních dokumentů ✅ úprava a správa tabulek (Excel/Google Sheets) ✅ analýza a základní reporting z dat (např. z dotazníků, formulářů, výkazů) ✅ příprava jednoduché grafiky (Canva – posty, letáčky, materiály) ✅ plánování a příprava příspěvků na sociální sítě ✅ organizace kalendáře, schůzek, cest ✅ osobní asistence - rezervace ubytování, plánování dovolené, připomenutí výročí, výběr dárků, pomoc s organizací akcí, a další úkoly, které vám uleví HR podpora ✅ tvorba pracovních inzerátů ✅ příprava onboardingových materiálů ✅ evidence uchazečů a správa databáze (ATS, tabulky) ✅ úprava a tvorba CV ✅ employer branding 📩 Chcete se domluvit na spolupráci, nebo si nezávazně popovídat o tom, co by vám mohlo ulehčit podnikání? Napište mi zprávu nebo email.
Jazykové znalosti
Angličtina
Začátečník