Virtuální asistentka pro stavební firmy, správce nemovitostí a řemeslníky
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: V okolí (100 km)
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 25. 11. 2025
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Francouzština, Španělština, Hebrejština,
Osobní představení
Působím jako virtuální asistentka pro stavební či správcovské firmy a řemeslníky Ráda bych Vám nabídla své služby, mohu pro Vás zajistit všechny administrativní záležitosti – od jednání s úřady, přes vedení dokumentace, až po fakturaci. Vy se tak můžete naplno věnovat realizaci projektů a rozvoji svého podnikání. 🛠️ Co Vám mohu nabídnout: 📞 Dispečink a organizační podpora - Přijímání objednávek, případná koordinace pracovníků 📑 Příprava a vyřizování dokumentů - Pracovní, zápůjční, kupní a další smlouvy - Převody vozidel, lodí a jiného majetku - Změny v Obchodním rejstříku 🏗️ Inženýring a jednání s úřady - Pomoc s přípravou podkladů pro kolaudaci (bytové i nebytové prostory) - Pomoc s vyřizováním dokladů pro stavební povolení - Jednání s úřady a institucemi (ČEZ, Voda a kanalizace, Stavební úřad, Památkáři, Hygiena aj.) - Administrativa pro protlaky a přípojky – komunikace s TSK, policií, geodety 🧑💼 Administrativní a provozní podpora - Organizace kalendáře jednatele, schůzek, správa e-mailu - Administrativní podpora řemeslníků i stavebních firem - Správa datových schránek - fakturace , správa kontaktů, CRM, správa vozového parku, pojištění 🏢 Správa nemovitostí - Komunikace s dodavateli a nájemníky, řešení poruch - Kontrola revizí a jejich evidence a objenávání 🌐 Online prezentace a HR - Správa webu a sociálních sítí, včetně tvorby obsahu, psaní článků na web nebo blog - Tvorba náborových inzerátů, organizace pohovorů, komunikace s uchazeči 🧰 Práce s nástroji - MS Office, Google Workspace - Bitrix24, Trello a jiné CRM systémy ✅ Proč spolupracovat právě se mnou? Mám bohaté zkušenosti v oblasti stavebnictví Vyřídím jednání s úřady, seženu dodavatele, sepíšu smlouvu a mnoh dalšího. Pracuji samostatně, spolehlivě a s respektem k Vašemu času 📧 V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat – ráda se s Vámi pobavím o možnostech spolupráce.
Dovednosti
Administrativní práce15 Fakturace5 Správa budov2 Správa nabídek / Řízení poptávky5 Správa dokumentů15 Technická projektová asistence5 Řízení dodavatelů5Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Pokročilý
Francouzština
Začátečník
Španělština
Začátečník
Hebrejština
Začátečník