Virtuální asistentka
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: Evropa
Profesní stav: Zaměstnanec
Poslední aktualizace: 10. 9. 2025
Celkové pracovní zkušenosti: 15 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina, Čeština, Španělština,
Osobní představení
Jmenuji se Veronika a ráda bych pomohla podnikatelům, freelancerům a malým firmám zvládat každodenní administrativu, organizaci a komunikaci tak, aby se mohli naplno soustředit na to, co umí nejlépe. 📌 Co pro vás můžu zařídit: Správa e-mailů a kalendáře Administrativní podpora a práce s dokumenty Příprava a úprava podkladů Vyhledávání informací a rešerše Komunikace s klienty či dodavateli Organizace cest a schůzek Pracuji spolehlivě, pečlivě a diskrétně. Ráda se přizpůsobím Vašemu stylu práce a přinesu do vašeho podnikání pořádek i úsporu času. 💬 Proč spolupracovat se mnou? Flexibilita – podle vašich aktuálních potřeb Rychlá reakce a jasná komunikace Cit pro detail a proaktivní přístup Pokud hledáte někoho, kdo vám ulehčí práci a pomůže udržet všechny úkoly pod kontrolou, napište mi a domluvíme se na spolupráci.
Dovednosti
Organizace kanceláře5 Plánování kanceláře5 Překladatelství1 Copywriter1 Canva5 Zákaznická podpora9 Komunikace12 Fakturace6 Plánování pracovních cest5 Tvorba itinerářů5Jazykové znalosti
Angličtina
Rodilý mluvčí
Čeština
Rodilý mluvčí
Španělština
Začátečník