Office/Event/HR manažerka, Asistentka

Hodinová sazba: pouze pro členy

Dostupnost: pouze pro členy

Ochota cestovat: Evropa

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 12. 5. 2020

Celkové pracovní zkušenosti:

Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Španělština, Portugalština,

Osobní představení

Již 4 roky se pohybuji v oblasti digitálních agentur na pozicích asistentky, office manažerky, personalistky a manažerky eventů. Zvládám administrativu, správu financí, organizaci týmu i aktivit, personální agendu interní i náborovou, plánování menších akcí pro veřejnost, lehký copywriting, organizaci kanceláří i práce, komunikace s klienty, správu webových administrací. Dříve jsem pracovala jako podpora různých týmu ve velkých korporacích - finance, quality assurance a obchod.

Jazykové znalosti

Čeština

Rodilý mluvčí

Angličtina

Plynulá znalost

Španělština

Začátečník

Portugalština

Začátečník