Interim management v oblasti marketingu a marketingový stratég

Hodinová sazba: pouze pro členy
Dostupnost: pouze pro členy
Ochota cestovat: Celý svět
Profesní stav: Freelancer
Celkové pracovní zkušenosti:
Jazykové znalosti: Angličtina,
Osobní představení
Identifikace slabých a silných stránek, pochopení trhu a naprostá upřímnost k sobě i vedení o kvalitě produktu/služby a jeho konkurenceschopnosti je pro mě první krok k úspěšně postavené strategii. Zaměřuji se na na plánování strategií, vedení lidí a krizové situace/restrukturalizace. Vždy do příprav zapojuji jiná oddělení, zejména sales, analytiky a IT. Nakonec součástí marketingu je i CUSTEX a ten je jazýčkem na vahách zejména v segmentech se silnou konkurencí a vyrovnanou kvalitou nabídky. Baví mě krizová komunikace, protože ji vnímám jako výzvu. Ale samozřejmě ji nevyhledávám. Lidé jsou stále více imunní vůči reklamě. Proto je třeba stále se učit, vyvíjet a myslet. Marketing není nutný náklad, ale nutná investice a každá jeho kategorie má jiný čas návratnosti. To musí umět pochopit každý, kdo chce budovat úspěšný brand.
Dovednosti
Jazykové znalosti
Angličtina
Plynulá znalost