Popis úkolů a požadavky
Jsme menší firma, kde je někdy potřeba umět fungovat i v lehkém chaosu – nečekejte přehnanou strukturovanost a několikaúrovňové vedení. Potřebujeme parťáka, který si dokáže práci zorganizovat, určit si priority a rozhodnout se, co dál. Konzultace a podpora k dispozici jsou, ale nečekejte, že vám bude někdo stát za zády a rozdělovat úkoly.
Náplň práce:
Koordinace menších projektů (vývoj webů, e-shopů, digitálních produktů), včetně termínování, fakturací a administrativy.
· Fungování jako most mezi klientem a realizačním týmem (programátor, grafik, copywriter aj.).
· Zajištění souladu mezi očekáváním klienta a výstupem projektu.
· Přímá komunikace s klienty pro upřesnění zadání a funkcionalit.
· Tvorba wireframů, specifikací, zadání, plnění obsahu, jednoduché úpravy webu.
· Kontrola výstupů před předáním klientovi.
· Školení klientů k novým produktům.
· Občasná tvorba grafických prvků, základní copywriting a SEO (výhodou jsou zkušenosti nebo ochota se doučit).
· Spolupráce na Helpdesku – řešení menších úprav.
· Podpora chodu kanceláře (back-office).
Požadavky:
· Příjemné a profesionální vystupování, organizační schopnosti a schopnost pracovat samostatně a rozhodně.
· Umění rozpoznat podstatné informace a doptat se na to důležité.
· Schopnost zvládat krizové situace a řešit problémy s nadhledem.
· Základy grafiky, orientace ve světě webů, vizuální cit.
· Motivaci pochopit logiku a fungování webových produktů.
· Základní znalost práce na PC, MS Office, e-mailová komunikace.
· Výbornou češtinu slovem i písmem.
Nabízíme:
· Flexibilní pracovní dobu (pondělí až pátek).
· Možnost práce z domova dle domluvy.
· Odměna 25000-40000kč
Pokud vás tahle výzva oslovila, pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě. Těšíme se, že vás poznáme!