Stratég Brand & Marketing
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: Evropa
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 4. 4. 2025
Celkové pracovní zkušenosti: 5 Rok/-y
Jazykové znalosti: Čeština, Angličtina, Latina,
Osobní představení
Je pro mě důležitá podstata a jak věci opravdu jsou, ne jen jak působí. Proto se živím řešením problémů, výzev, vymýšlením příležitostí a rozhodnutími, která vydělávají značkám peníze. V disciplíně, kde většina chce mluvit, ale málokdo naslouchá. Mám jasnou filozofii - značka musí poskytovat zákazníkovi hodnotu navíc. Aby měl vždy pocit, že dostává více, než dává. Díky tomu se značka dokáže jasně odlišit, zákazník si ji lépe zařadí, vytvoří si k ní sympatie a podporuje kýžené asociace a emoce motivující ho k dalším interakcím zákaznické cesty, vědomě. Směřuji značky tak, aby se s nimi dokázali lidé ztotožnit, pomáhaly jim se projevit,reagovaly na jejich emoce i racionální uvažování zároveň. Tahle magie se uskuteční jen, když ji zákazník zažije, proto jsou nedílnou součástí mojí práce i elementy jako zážitek nebo momenty pravdy. Rozhodování audience totiž vždy vychází z přirozeně lidských mechanismů, nerozlišuje mezi B2B a B2C. Vytvářím startegie, které nezůstávají jen na papíře, ale vždy je zažijí zákazníci na vlastní kůži v kontaktu s produktem . Propojuji znalosti behaviorálních věd, brandingu, fundamentálních přístupů marketingu a znalostí, které vychází již z druhé poloviny minulého století. Kreativita je klíč, pomáhám si různými frameworky, ale většina nápadů mi tane na mysl přirozeně. Pokud se spojí dobře nastavená strategie a vhodné naplánování kanálů a kreativy, pak se firma dokáže konečně zhluboka nadechnout. Zajímám se o design, ale i analytické uvažování je mi blízké. Potřebuji vědět, že zdraví značky a zákaznická báze se vyvíjí správným směrem, podle cílů, vycházím i ověřuji daty. Zajímá mě, aby bylo více nových zákazníků než těch odchozích. V digitále jsem nabyl letité zkušenosti z pozice stratéga v přední digitální agentuře. Mám v něm zkušenosti od nastavení kanálů po tvoření kompletních kampaní a jejich sdělení. Díky tomu chápu konsekvence a návaznosti jak výkonnostního marketingu, tak brandingu a uvažuji businessově. V marketingu totiž existují zákony, kterými se řídí a je dobré je následovat, ale také ve vhodnou chvíli porušovat. Celkem jsem se rozepsal. Pokud stále čtěte, děkuji Vam za věnováný čas a rád se potkám osobně a pobavíme se dál konkrétně o vaší značce. :)
Dovednosti
Sociální sítě3 Strategie vstupu na trh2 Strategický marketing2 E-business strategie2 Koncepce komunikační strategie2 Obchodní strategie tržních segmentů2 Online Marketing4 Marketing5 Firemní strategie4 Branding4Osvědčení a certifikace
Mark Pollard - Kreativní startegie
2024 Česká republika
Contagious - Komunikační strategie
2022 Česká republika
SKVOT - Brand strategie
2023 Česká republika
Julian Cole - Plánování a strategie
2022 Česká republika
Young Lions - Vítěz kreativní marketingové soutěže - Digital
2025 Česká republika
Jazykové znalosti
Čeština
Rodilý mluvčí
Angličtina
Pokročilý
Latina
Začátečník