Administrativa & Office služby | Rychlé a spolehlivé zpracování

Administrativa & Office služby | Rychlé a spolehlivé zpracování

Hodinová sazba: Pouze pro členy

Časová dostupnost: Pouze pro členy

Ochota cestovat: V okolí (100 km)

Profesní stav: Freelancer

Poslední aktualizace: 24. 11. 2025

Celkové pracovní zkušenosti: 18 Rok/-y

Jazykové znalosti: Angličtina, Čeština,

Osobní představení

Jsem zkušená profesionálka s dlouholetou praxí v realitním a obchodním sektoru. Od roku 2017 působím jako realitní makléřka v Reality GAIA, spol. s r.o., kde se specializuji na prodej a oceňování nemovitostí. Předtím jsem více než 10 let pracovala v AUTO – Rolný v.o.s. jako asistentka prodeje a prodejce vozů, se zaměřením na fleetový a akviziční prodej, účetnictví, logistiku a kompletní administrativní podporu. Mám také zkušenosti ze zahraničí v oblasti zákaznického servisu a administrativy. Nabízím spolehlivost, profesionální jednání a pečlivé zpracování svěřených úkolů.

Jazykové znalosti

Angličtina

Pokročilý

Čeština

Rodilý mluvčí