Administrativa & Office služby | Rychlé a spolehlivé zpracování
Hodinová sazba: Pouze pro členy
Časová dostupnost: Pouze pro členy
Ochota cestovat: V okolí (100 km)
Profesní stav: Freelancer
Poslední aktualizace: 24. 11. 2025
Celkové pracovní zkušenosti: 18 Rok/-y
Jazykové znalosti: Angličtina, Čeština,
Osobní představení
Jsem zkušená profesionálka s dlouholetou praxí v realitním a obchodním sektoru. Od roku 2017 působím jako realitní makléřka v Reality GAIA, spol. s r.o., kde se specializuji na prodej a oceňování nemovitostí. Předtím jsem více než 10 let pracovala v AUTO – Rolný v.o.s. jako asistentka prodeje a prodejce vozů, se zaměřením na fleetový a akviziční prodej, účetnictví, logistiku a kompletní administrativní podporu. Mám také zkušenosti ze zahraničí v oblasti zákaznického servisu a administrativy. Nabízím spolehlivost, profesionální jednání a pečlivé zpracování svěřených úkolů.
Dovednosti
Administrativní práce17 E-Commerce10 Přepisy, MS Office, analýza, time mgmt10 Certifikovaný realitní makléř II. stupně7 Rekvalifikační kurz oceňování nemovitostí2 Realitní makléř7 Fakturace a práce v systémech (TEAS)13 Zpracování podkladů pro účetnictví10Jazykové znalosti
Angličtina
Pokročilý
Čeština
Rodilý mluvčí